Ik heb toch zo iets leuks bedacht (al zeg ik het zelf 😝). Met pepper heb ik aan canicross en canitrail gedaan. Leek mij ook super leuk en goed voor bibi, dus ik had bedacht dat ik een soort combinatie kon doen van bike joring en canicross. Het materiaal van bike joring kan ik op mijn frame monteren en dan kunnen we samen gaan canicrossen. Over twee weken heb ik een passessie voor Bibi om een tuigje en eventueel schoentjes aan te meten en gaan we kijken of alles goed op mijn frame past. Ze wordt namelijk 11 januari 1 jaar en dan mag ik met haar het hardlopen gaan trainen. Ik heb dus een nieuwe hondensport bedacht, caniframe (aan de naam moet nog worden gewerkt 🤓).
Edit: ik ben te lui om uit te leggen wat bike joring is, bij deze: https://hondtrainen.nl/hondensporten/bikejoring/
Canicross is hardlopen met je hond, terwijl je hond voor je loopt en je vooruit trekt met een speciaal tuig. Alleen pepper trok bijna nooit, zodat ik al het werk alleen moest doen. Bibi is veel pittiger wat dat betreft.