Ik heb de meest belachelijke, mooi van lelijkheid, zo idioot dat het geweldig is, prijs gewonnen. Het slaat hélemaal nergens op en daarom wilde ik het 🙈
De school van mijn kinderen heeft een bizarre fascinatie met schoollogo-meuk. Tot op het punt dat het gewoon grappig is, want het gaat echt te ver. Fijne zomervakantie: hier een fles zonnebrand met schoollogo. Een rituals pakket met schoollogo. Welkom op school, hier een bronzen toegangssleutel met schoollogo. We hebben doppers, markeerstiften, pennen, powerbanks, tassen, chocolade. Er zijn Nikes uitgebracht met het logo. Er vliegt een luchtballon boven de stad met het logo. Het is echt insane, maar inmiddels dus ook een ding van.. wat gaat het volgende worden?
Vorig jaar heb ik met de schoolbingo een paar sokken gewonnen. Daar hebben we er inmiddels meerdere van, dat was de hype van vorig jaar.
Dus wat doet de school nu?
Een limited edition kerstornament van de inmiddels beroemde schoolsokken. Het is zo lelijk. Het is hilarisch. En ik krijg er een voor in de kerstboom 🤣