Manque leuk!! En mooie dingen.
Als eerst zou ik ergens hier in de omgeving een mooi huis kopen, het hoeft niet persee groter maar wel graag met een ruimere tuin voor een eigen moestuin, meer natuur en β0 op de meterβ.
Vervolgens zou ik voor de directe oom van mijn mans kant die nog in SomaliΓ« woont zorgen dat hun het daar goed hebben, een groter huis en iets om een eigen zaak op te starten dat ook echt lekker loopt. Zodat al zijn kinderen naar school kunnen (is nu niet zo, wij supporten wel lessen maar niet volwaardig onderwijs helaas).
Ook zouden we iedereen van onze directe familie een X bedrag geven afhankelijk van hoeveel we winnen. De meeste van mijn schoonfamilie leven op uitkering niveau.
Voor mijzelf, doorstuderen of mezelf een beurs geven om onderzoek mee te doen. Dan klop ik gewoon bij de prof aan en zeg ik heb zoveel geld mag ik onder jou promoveren? En een van de onderzoeksgroepen geld geven zodat er extra onderzoek gedaan kan worden maar bepaalde ziektes.
En natuurlijk reizen; heb enorm veel plekken die ik wil zien. IJsland (noorderlicht), Jeruzalem, een rondreis door Amerika/Canada, Egypte, Hajj naar Mekka, Alpen en ItaliΓ«. Hoewel het vliegen me tegenstaat omdat het zo slecht is voor de natuur.