Ik heb sinds dit jaar mijn contract laten aanpassen naar 32 uur ipv 36 uur (bij ons fulltime). Ik twijfelde al een tijd om minder te gaan werken en toen kwam er wat gedoe met opvang regelen en toen heb ik daar dus op doorgezet. Ik heb daarnaast mijn dag (nou ja eerst middag) verschoven van dinsdag naar woensdag. En dus heb ik nu vrij.
Dat besef kwam eigenlijk gisteravond pas en toen bedacht ik me dat ik echt iets moet afmaken voor een overleg vanmiddag. Omdat ik ga stoppen bij die afdeling ivm wisseling van taken binnen het team, leek het me niet nodig om die laatste afspraak te verzetten, dus ik pakte nu net mijn laptop om nog even de laatste 2 dingen af te maken zodat ik vanmiddag de afspraak goed kon afhandelen.
Maar nu blijkt het overleg afgezegd te zijn en dus is mijn deadline ook niet meer vandaag. Dus nu heb ik echt vrij! Zometeen ga ik een curry in de slowcooker zetten en verder heb ik lekker de tijd aan mezelf tot 12 uur. Ik kan me eigenlijk niet heugen hoe lang geleden het was dat ik echt 3 uur geen enkele verplichting heb.