Jute Dochter heeft vanavond een heel goed schooladvies gekregen voor de middelbare. Heb haar gelijk ingeschreven voor de open lesmiddagen van de scholen waar ze interesse in heeft. Volgend jaar is het een brugpieper.
Puzzelstukje Jute Aah zo anders gaat het worden! Die van mij is gistermiddag bij een lesjesmiddag geweest van haar school naar keuze. Nadat we in november de open dagen hebben bezocht. Pfoe wel ff slikken toen ik haar daar naar binnen zag lopen.
Trees Jute wat leuk en spannend! Ik vind het toch wel weer een hele bijzondere tijd. Mijn oudste is sinds dit jaar brugpieper en ik vind het toch wel weer genieten om te zien hoe ze langzaam alles wat begint te ontdekken π₯°
Jute Ben ook echt heel erg benieuwd hoe ze het gaat vinden en naar de ontwikkeling die ze door zal maken hoewel die puberteit die er nu al doorheen komt soms echt wel wat minder mag. Het is een fase, het is een fase, het is een faseβ¦.π
Marshmallow T heeft mijn oude iPhone gekregen om appjes te kunnen versturen naar mij als hij bij zijn vader is en andersom. Stuurt hij vanmiddag een spraak berichtje waarin hij zegt 'Lieve mamma ik houd van je tot de maan en terug.' β€οΈ
[verwijderd] Man en ik zijn samen bezig met het leren van Spaans via Duolingo. Alvast voor onze vakantie. π
LilyMilie Wij gaan morgen een weekendje weg en ik heb er heel veel zin in. Ik moet er echt even uit; frisse neus halen en uit de sleur. ( Alle kinderen zijn ziek op dit moment, maar dat weerhoudt me niet. Gaan ze daar maar op de bank liggen of zo ππ )
Honkeytonk Zo samen met man naar de film en daarna babypark. (Ja heel romantisch s middags naar de film π π€£). En vroeg naar bed en morgen dagje Toverland met de kinderen en familie.
Honkeytonk Honkeytonk toch geen Toverland. Die zijn een maand dicht π¬ oeps! Nu naar monkeytown en over een maand naar Toverland π€£
Rietjesbeker Vanavond lekker met mijn moeder en zusjes uit eten! Echt veel zin in, was nog ons kado voor mijn moeder haar verjaardag π
Puzzelstukje Dochter is bij een feestje geweest vandaag. Moeder van de jarige appte dat we zoβn lieve en gezellige dochter hebben. Daar kan ik echt blij van worden. π₯°
Zonnebloem Vanavond hadden wij in de auto T.N.T van AC/DC keihard op staan en de kinderen konden het helemaal mee zingen. (Alle liedjes van hun trouwens) En daarna kwam Thunderstruck. Ze bewegen ook precies zoals de band vooral de oudste doet Angus McKinnon perfect na π€ en oefent op zijn gitaar de nummers. Nu wilt hij dus naar een concert van hun. Ik word er echt zo blij van dat hij al zo jong een eigen muzieksmaak ontwikkeld.