Marshmallow Morgen de kinderen ophalen uit school. Samen wat leuks doen en in de avond naar restaurant. J komt ook. Mijn verjaardag vieren π Nog één dag 43 hahaha.
Bob_Ross Ik lees net de astadskrant, staat er een kleine advertentie van de bieb in over een Bob Ross schilderworkshop. Schilderles staat sowieso hoog op mijn lijstje, maar dit lijkt me ook heel leuk. Heb me gelijk opgegeven. π
Puzzelstukje Noordeling heerlijk! Hier laatste twee dagen van de toetsweek en vrijdag heeft ze vakantie. Moet wel zeggen dat t heel goed ging dit eerste jaar maar ze zit er nu wel ff doorheen. Ze is er helemaal klaar mee.
Marshmallow Straks kinderfeestje van jongste π₯° Ze keek er al maanden naar uit en vanmiddag is het dan eindelijk zo ver!
Marshmallow Bob_Ross we gaan lekker relaxed, maar ook wel intens, naar ballorig π€ͺ Voor jullie ook succes π
Puzzelstukje Eerste toetsweek is goed gegaan. De drie cijfers die ze al terug heeft zijn goed. Echt knap! Eerst kader/mavo advies en ze heeft havo prima gedaan dit jaar.
Marshmallow Puzzelstukje goed, het was echt rustig, maar ben alsnog kapot. Helaas was 1 kindje ziek en de ander is gewoon niet komen opdagen π€¨ Maar het maakte mijn dochter niets uit. Ze neemt het gewoon zoals het is. Ik snap niet zo goed waarom de ouders niet een bericht hebben gestuurd. Beetje jammer!
Puzzelstukje Bob_Ross ah, ja dat hoort erbij. En altijd fijn dat t goed ging en dat je het weer kan afvinken!
Puzzelstukje Marshmallow oh dat is gek! Heb je ze niet gecontact? Dat ze het bijvoorbeeld vergeten waren?
Trees Marshmallow waren ouders het niet per ongeluk vergeten of vergist in datum? Is mij ook al twee keer overkomen π«£. Werden we opgebeld waar onze dochter bleef. Heel gΓͺnant.
Marshmallow Puzzelstukje ik had hun gegevens niet. Zij wel onze nummers. Zo was 1 kindje een uur later er pas door files. Die ouders hadden wel gebeld.