Trees [verwijderd] ik vond het ook zo leukerd. Ik zag hem staan in een boerderijwinkel hier in de buurt. De bloemen kwamen uit een grote bos, maar de rest was al half vergaan. Ik heb de bloemen die nog goed waren er gewoon uit geplukt 😅.
Trees Toch6 gelukkig ben ik niet de enige! Ik heb wel meer van dit soort acties en ik voel mij af en toe echt zo gierige Gerda 😅
Trees Toch6 vind ik dus ook en ik geniet altijd zo van bloemen in huis. Daar wil ik dus ook zo lang mogelijk van kunnen genieten,
Marshmallow Rietjesbeker wat mij betreft wel. We hebben erg veel raakvlakken en elkaar al zoveel verteld. Voelde heel erg vertrouwd aan en het ging zo natuurlijk allemaal.
Marshmallow Huggybird ik heb hem net geappt dat ik bij een volgende date betaal 😅. Eerst advies gevraagd aan vriendin en die aan haar man 🤣🤣
iMoeder Marshmallow Wewww wat leuk!! [verwijderd] Oh wat fijn zeg! Ik heb sinds een paar maanden ook een nieuwe collega waar ik heel goed mee overweg kan en die gesprekken wat eens een keer ergens over gaat zijn heel fijn.