Madeliefje06 Pimpelmeesje Dikke knuffel! Ik ben een stille meelezer. Ik duim hard mee voor dat wonder
Manque [verwijderd] Ik was waarschijnlijk de enige nog wakker rond die tijd ๐คฃ Jaaa, dat was nachtwerk. De naam, het logo, de indeling... Pfff. Een forum in minder dan 24 uur, terwijl je ook nog een kind hebt. Gelukkig had ik fijne hulp van je ๐
[verwijderd] [verwijderd] Wauw! En dat op jouw leeftijd!!! Ik kreeg pas ergens rond mijn 35e het besef dat ik misschien, ergens in de toekomst, wel eens een kleine zou willen... ๐คฃ
Manque [verwijderd] logo? Die zie ik op mijn mobiel niet eens! Oooh dat is niet meer dan de titel hoor. Op mobiel staat die volgens mij op dat uitschuifvenster links. Geen symbool of iets dergelijks, alles "alles voor de kids" in een bepaald lettertype.
[verwijderd] [verwijderd] Jazeker! Ik ben de trotse moeder van een hele knappe zoon van bijna 8, Oliver.
[verwijderd] [verwijderd] Ah nice! Grappig, ik zie je zo vaak voorbij komen met toffe opmerkingen, maar verder lees ik niet zo veel over jou zelf. Of kwam ik het misschien niet tegen, dat kan ook ๐
1986Lynn [verwijderd] ben wel benieuwd hoe jullie zijn naam uitspreken. Lijkt mij de Engelse variant, maar gezien jullie in Frankrijk wonen. Onze jongste heet Olivier en die hebben ze ook al in alle varianten aangesproken hihi: Oli-vier, Oli-vjee, Oliffer en zelfs Oliever haha.
Born2bme [verwijderd] morgen naar de psychiater en loop bij maatschappelijk werkster. Afgelopen jaar teveel gebeurd, daarnaast na de zwamgerschap van dochter onvrede over mijn lijf, nu angst weer zoveel aan te komen zorgt alles bij elkaar voor terugval in oude patronen. Maar we werken eraan! Lief je berichtjes dank je wel!
Hopsatee Sterkte [verwijderd] en Born2bme en voor jou @Pimpelmeesje hoop ik dat dat mooie wonder wel gebeurd!
[verwijderd] Dat ik alweer niet kan slapen en mezelf uiteindelijk weer in slaap huil. Dat ik het niemand durf te vertellen, omdat ze me allemaal zo sterk vinden๐. Hoe lief ze dat ook bedoelen, eigenlijk vind ik het helemaal niet fijn! ๐ Dat lucht op๐
Kipsate [verwijderd] Ik vind iemand juist ook sterk als diegene zijn zwakte/emoties durft te tonen. Mensen zullen dat echt wel begrijpen hoor. Hopelijk lukt het je toch om wat mensen in je omgeving te vinden aan wie je dat kan laten zien. Je staat er niet alleen voor. Veel sterkte, december is dan ook gewoon een rot maand.
Soturi Ik heb op dit moment helemaal niets te biechten. Maar ik wil wel graag @[verwijderd] en @Born2bme een dikke knuffel geven!