[verwijderd] oh dat weet ik ook wel hoor, en normaal gesproken kan ik daar ook prima tegen, maar gisterenavond even niet meer. Ben net ongesteld geworden, dus dat verklaard ook een hóóp! 🙈🙈
Deliana Ah superlief van je, maar echt niet nodig hoor! Ik heb toen ik hier kwam wonen heel veel gehad, dus het is niet alsof ik echt iets tekort kom ofzo. Ik ben het nu alleen stuk voor stuk aan het vervangen door mijn eigen smaak en dus ook alle voorpret van het shoppen erbij! Dat was toendertijd geen optie, ik was blij met alles wat functioneerde, maar er staan dus bijvoorbeeld goud geverfde kroontjes op mijn badkamerkast 🙈
Behang voor mijn slaapkamer heb ik ook al lang in huis hoor, maar dan zullen de meubels er eerst uit moeten voordat ik bij de muren kan, en dat is even geen optie. Ik zit nu serieus te denken om dat behang dan in de overloop te doen, zodat het niet in mijn lawine verdwaald.. Maar dan moet ik weer behangen, dus deze week niet meer 😝
Maar als je toevallig nog een Eijerkamp hoekbank links malta in de kleur flamingo tussen de lawine vind, hou ik me aanbevolen 😅