Mamabeertje 1 schoonzus is bij J ook niet geweest, die wordt 4 over een paar weken 😏 en een andere schoonzus wil ik geeneens nu. Zij trapt op fb zo tegen de coronaregels dat ik haar liever niet zie. En ze wilde komen in een weekend dat de oudste 2 bij hun vader zijn zodat alleen de jongste van dr nieuwe vriend mee hoefde. Vibd ik niet leuk, de oudste 2 horeb er ook bij en zien we amper.
(niet die uit het dorp, die kwam op dag 4 volgens mij, in ieder geval vrij snel. Ook gewoon goed contact mee).
Maar ex schoonzus is wel geweest met haar 3 kinderen terwijl dat bijna 3u rijden is 😃 Die heeft gewoon een hele zaterdag (ex-)familie gepland. En dan hoor je dat nichtje (van 12) zo blij was dat ze toch een kaartje kregen en mochten komen en dat ex schoonzus het fijn vobd dat het aan familie xxx was gericht ipv alleen de 2 bloedverwanten. Dat was janken 😆 Maar wij hebben met haar nooit ruzie gehad, na de scheiding beter contact met haar dan met zwager en nichtje en neefje kunnen niet komen zonder vervoer, haar nieuwe partner is ook leuk dus waarom dan niet aan de familie