Tantetil Ysabella ik zou dit ook bloed irritant vinden. Maar ik zou bij mijn man geen smoesje vertellen maar gewoon zeggen hallo?! Ben je met mij aan het bellen of wat?
Ysabella Tantetil Ik kan dat beter niet direct aan de telefoon zeggen. Noem het zelfkennis. π Ik heb hem daarna een app gestuurd, en hij bood direct zijn excuses aan, maar ik was nog te pissig dus heb nog niet gereageerd.π€
Rietjesbeker Rietjesbeker nu is het half 9, ik heb de kinderen al your bed gehaald en naar de gastouder gebracht, zit al een uur te werken en manlief ligt nog in bed. En daar kan ik niet zo goed tegen (wurgneigingen hier)
Nescio Rietjesbeker ik vind dat, sinds we allebei thuiswerken, eigenlijk wel lekker als ik eens een uurtje ongestoord kan doorwerken π¬ ik sta expres al (veel) vroeger op, zodat we niet direct met z'n tweeΓ«n met die opengeklapte laptops zitten π
Rietjesbeker Nescio meh, hij gaat zo zeuren over de slechte nacht en dat hij zo moe is enzo. Maar dat heb ik ook. Met bijna 2 uur slaap minder.
[verwijderd] Nescio Zo herkenbaar! En rationeel kan ik het allemaal nog wel plaatsen en relativeren en vind ik dat mijn man het recht heeft om zijn (werk)tijd zelf in te delen, maar als hij dan op bed ligt terwijl ik al tijden vol aan de bak moet kan dat me echt razend maken! π
Toch6 Ik mis/gebruik borstvoeding om onder dingen uit te komen als man thuis is (bijv tafel dekken). C drinkt vaak heeeel lang in het weekend π
[verwijderd] [verwijderd] Aangezien je vriend nu waarschijnlijk af en toe wat meer tijd bij jullie thuis gaat doorbrengen, lijkt dit me juist hΓ©t utgelezen moment om te starten!