[verwijderd] Ik kan ze niet het voorbeeld geven van wat ik zou willen, dat ze hun dromen mogen najagen en financieel onafhankelijk zijn.
Ik wilde hier toch nog even op reageren, want het bleef maar door mijn hoofd spoken.
Lieve @[verwijderd] misschien kan je niet het voorbeeld geven wat jij voor ogen had. Maar dat betekent echt niet dat je kinderen in de goot gaan belanden.
Want ondanks alles wat tegenzit, geef jij je kinderen zo veel.
Je laat zien hoe sterk je bent, hoe je doorvecht. Dat je niet stopt met therapie, maar al zo veel jaren bikkelt, ondanks dat je voor je gevoel niet vooruit komt.
En misschien dat ze dat nu nog niet kunnen zien, maar op een dag zullen ze dat zien.
Ondanks de beperkingen doe je leuke dingen met je meiden. Je gaat met ze bakken en lekkere dingen uitproberen.
Je hebt een fijne thuishaven voor ze gecreΓ«erd. Ze hebben een kast vol Harry Potter boeken, je laat ze vrij in hun hobby en kleding keuze.
Als ze van naaien houden, dan regel jij een naaimachine en naailes voor ze.
Je oudste wil naar een groen vmbo, toch? Ik kan me herinneren hoe je samen met haar dat uitgezocht hebt.
Dus echt wel dat jij hun helpt hun dromen na te jagen! Echt wel dat jij ze stimuleert en laat ontdekken en ontwikkelen!
En bovenal: volgens mij kunnen je meisjes heel goed zichzelf zijn bij jou, en hebben ze een moeder die ze altijd steunt en bij wie ze terecht kunnen.
Met jouw meiden komt het echt wel goed π