Femkes [verwijderd] ja, want zwemmen met de kinderen is hartstikke gezellig en alleen zwemmen is hartstikke gezond. Dus alle reden om te gaan zwemmen!
Sevenof9 [verwijderd] Misschien helpt het zwemmen juist als je daar ziet dat niet iedereen een bikinibabe is! En anders denk je hier maar aan:
[verwijderd] Zometeen is F al weer klaar met school en dan is het meest nuttige wat ik de hele dag gedaan heb mijn Netflix lijst opgeschoond π¬
[verwijderd] iMoeder ik ben gewoon zelfs te lui om te gamen! Slapen heb ik wel gedaan. Koffie gedronken. Besloten welke serie ik vanavond ga kijken. Oh, en een spin weggehaald, dat dan nog wel. Heb M laten stofzuigen voor extra schermtijd π
[verwijderd] Ik had mij voorgenomen om minder op mijn telefoon te zitten. Vanavond is weer een prima voorbeeld dat dit voornemen niet gelukt is: Zoon heeft de hond een paar druppels piri piri- saus gegeven en een blokje kruidenboter π.
Madeliefje06 Mijn beste vriendin is bevallen van haar eerste kindje en de naam valt me een beetje tegen π
Famofthree Zieke dochter kijkt de bellinga's op tv en mama schaatsen op het tablet... Nog eventjes.... Dan kids naar bed.... straks voice en schaatsen ..π op de twee schermen.. duo kijken..π
Madeliefje06 [verwijderd] Ysabella Pietje1987 [verwijderd] Dezelfde naam, en schrijfwijze, als het dochtertje van Rafael van der Vaart en Estavana Polman. Op de babyshower had ik gegokt op de naam Charlotte of Olivia. Dus π¬