Manque bedankt voor je uitgebreide reactie ๐
De dingen die jij schrijft zijn ook dingen die ik graag voor mijn dochter zou willen. Als ik wil werken buiten haar schooltijd dan is er iemand nodig die haar de 1 op 1 begeleiding geeft. Ze is na school te moe om goed in een groep te kunnen functioneren. Sterker nog, ze kan meestal geen hele schoolweek aan omdat het te vermoeiend is voor haar.
Dubbele kinderbijslag heb ik ook voor haar. En nog heel veel verslagen. Ik kan dus het beste zoveel mogelijk verslaglegging aanleveren? Niet alleen het meest recente? Ze moeten natuurlijk zien dat ze zich niet echt ontwikkeld. De vorige keer is de WLZ indicatie afgewezen omdat ze er te goed voor was, ze kon zich nog voldoende ontwikkelen.
De administratie en het uitzoekwerk zal vast niet altijd leuk zijn. Maar ik zou het maar al te graag doen als ik dit voor elkaar kan krijgen voor haar. Ze zal er zoveel baat bij hebben.
Elsie89 oh dat is ook wel herkenbaar. Hier proberen we mijn dochter al een jaar of 2 te leren dat kusjes voor mama/papa/broertje zijn en niet voor anderen. Maar ze blijft iedereen kussen.
[verwijderd] Dankje! Ja het is gewoon een verknipte wereld. Het liefst zou ik haar haar hele leven dicht bij me houden. Maar dat is niet realistisch. Ik betwijfel zelfs of ze tot haar 18e wel thuis kan blijven wonen ๐ dat was mijn doel namelijk.
Madeliefje06 Nescio [verwijderd] Miek89 dankjulliewel ๐