Dat is natuurlijk de smaak die veel mensen hebben, het manipulatieve van de folder. De feiten zijn niet allemaal feiten, en de organisatie heeft een duidelijk doel wat ze niet communiceren. Ze willen helemaal geen hulp voor moeder en kind. Ze zijn gewoon tegen abortus en willen gewoon dat de wet weer beslist over wat je als vrouw wel en niet mag doen.
Zelfs het woord abortus is verkeerd gebruikt, want het gaat deze organisatie om een vrijwillige abortus. Abortus is een medische term voor een ingreep, ik heb helaas ook een abortus gehad, bij 11 weken. Maar zeker niet vrijwillig. (Het hartje was al gestopt maar het kwam niet los). Net zoals er feitelijke termen zijn: bevruchte eicel, vruchtje, embryo, foetus. Dus daar moeten ze het over hebben als ze zo feitelijk willen communiceren.
Het klopt gewoon van alle kanten niet. En dat is wat ook mij tegen staat. Plus weet ik dat de organisatie (of in ieder geval enkele uitgesproken leden) ook tegen ivf enzo zijn, en dankzij die methodes heb ik 2 prachte jongens thuis, dat helpt natuurlijk niet.
Maar goed. We hebben een nee nee sticker dus als het goed is zie ik het niet.
En @[verwijderd] knuffel!