Vulpen Soturi Eeeh, valt homo onder de 'andere beledigingen'...?
Oh, sorry trouwens als ik jou (en misschien anderen) hier onbewust mee beledig.
Zal even mijn best doen om dat beter uit te leggen want ik wil absoluut niemand voor het hoofd stoten.
Om te beginnen, ik (wij) hebben helemaal niets tegen mensen die op hetzelfde geslacht vallen of op een andere manier afwijken van het 'standaard' beeld hetero. Dat wij onze kat zo noemen, zit dus in dat opzicht verder niks achter.
Het heeft meer te maken met de actie van onze kat een tijd terug. Korte uitleg: Mijn vriend en ik slapen naakt. En de kat in kwestie heeft er een tijdje een handje van gehad om zodra hij de kans kreeg aan de penis van mijn vriend te zitten/likken. En ook specifiek alleen daar. Omdat de kat in kwestie een (geholpen) mannetje is, is daar de benaming 'homo' uit gekomen.
Ook wil ik mijn excuses aanbieden voor de manier waarop ik mijn zin heb neergezet. En daarmee doel ik dus op de 'andere beledigingen'.
Met die zin doelde ik namelijk vooral op 'dikzak' en 'vetklep'. Het woord homo hoorde bij mij in de vorige zin. Al zijn dat ook weer benamingen die niet zomaar geroepen kunnen worden.
Wat mijn hele punt hierin eigenlijk is (en ook de reden van mijn biecht), is dat die benamingen voor ons heel onschuldig zijn, niet tegen een bepaalde doelgroep. Wij gebruiken die benamingen dus eigenlijk vooral binnenshuis. Zodat we zeker zijn dat we dus niemand voor het hoofd stoten, wat ik nu eigenlijk wel heb gedaan.
Maar de kleine meid zal het straks over gaan nemen als wij dat nu niet veranderen. En die zal het niet kunnen filteren wanneer zoiets beter wel en niet te zeggen is. Voordat ze straks een kat buiten ziet lopen, ernaar wijst en keihard zegt dat daar een homo loopt. Want eventuele andere mensen zullen dus ook niet zien wat ze eigenlijk bedoelt. En dan komen er veel meer rare blikken, die ik dan dus ook snap, maar die dus totaal niet kloppen.
Mijn post voelt heel chaotisch nu. Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen. En zo niet, geef het rustig aan. Dan doe ik nog een poging om het uit te leggen.