[verwijderd] niet weggaan hoor. Gewoon reageren wat lukt. Lukt het niet, geen probleem
De biechtstoel ๐
[verwijderd] Ik denk dat iedereen wel eens fases heeft dat ze minder actief zijn, bij de een duurt die fase een paar dagen
Ja! Bij mij vaak toch al gauw een dagdeel ongeveer.
[verwijderd] Er is geen eis van een minimum aantal berichten om lid te zijn
Precies.
[verwijderd]
[verwijderd]
Toch6
Ik ga ook niet hoor, maar het gevoel komt wel regelmatig langs. Misschien is het 'life' misschien niet, maar gaan doe ik niet hoor. Jullie zijn mij te lief om te gaan.
Oh ik heb zo'n vreselijke nachtmerrie gehad, en nu durf ik niet meer te slapen getverdegetver
Miek89 Dat is rot altijd.. Heb je uiteindelijk nog wat geslapen?
Lumihiutale ja uiteindelijk wel gelukkig, wordt veel koffie drinken vandaag
[verwijderd]
Mijn psycholoog heeft gisteren allemaal hele gemene dingen tegen me gezegd waar ik steeds maar aan blijf denken en uiteraard is mijn vriend, die vuile verrader, het helemaal met haar eens, en nou vind ik haar niet meer lief.
[verwijderd] Soms is dat goed natuurlijk als iemand eerlijk tegen je is. Alleen dat kan inderdaad wel pijn doen.
[verwijderd]
iMoeder ja heel flauw is dat..
Ik weet ook wel dat het haar baan is om soms even heel confronterend te zijn, maar ze had me echt goed te pakken zeg
[verwijderd] Dat is ff kl*te maar dat brengt je wel verder uiteindelijk.
[verwijderd]
Bloem jawel dat wel.. dat is ook nodig, maar het steekt wel
Nieuwe biecht: Ik ben de koningin van de curlingouders.
H moet voor economie een verslag maken. Nou, H en economie gaat hem dus echt niet worden, dus ze vroeg of ik haar kon helpen. Maar dat werd al snel een.. ik type dit wel, hou jij je boek maar vast. Ik maak dit deel wel, zoek jij maar plaatjes. Nee, ander plaatje. Nee, andere. Wacht maar, ik zoek wel want ik heb iets specifieks in mijn hoofd. En toen leidde ze me af, dus heb ik haar naar binnen gestuurd om te gaan gamen zodat ik verder kon. Nu zit ik al 2 uur in het zonnetje haar verslag te maken
Maar ik vind dit soort opdrachten gewoon zo leuk om te doen! Economie ligt mij gewoon goed, en ik mag schrijven en dit is gewoon mijn sterke kant en eindelijk kan ik shinen!
Het liefst zou ik weer willen studeren, maar dat gaat nog niet, en dit is gewoon de perfecte oplossing. En H kan haar gemiddelde omhoog gooien. Ik word hier gewoon helemaal gelukkig van!
Alleen leert zij er niks van. Oeps.
[verwijderd] ik vraag mij nu af hoeveel verslagen van ouders ik heb na zitten kijken
[verwijderd] Ben je niet bang dat ze er achter komen?
Youth is wasted on the youth hรจ. Zulke leuke opdrachten en dan willen/kunnen ze het niet!
[verwijderd]
Pimpelmeesje redelijk wat waarschijnlijk. Ik had op de basisschool een jongen in de klas en zijn moeder deed alles voor hem. Verslagen maken, surprises maken, ging altijd mee op schoolreisje, mee naar bibliotheek, noem maar op.
Geen idee of de juffen/meesters daar van wisten. .. moet eigenlijk wel hoor want zijn surprises waren altijd heel erg mooi (een grootvaders klok van 1.60m hoog en zo, of een make-up tafeltje die je daadwerkelijk kon gebruiken)
[verwijderd]
Pimpelmeesje Ik help soms, maar het grootste deel doen ze echt zelf. Ik was alleen op dreef en ik had even geen zin in H's welke vogel is dat kijk een gele auto weet je wat ik op tiktok zag mag ik straks noodles maken kijk ik heb een olifant getekend oh en had ik al verteld over de hond van S???
Ik heb ook vakantie
Vulpen nah, de opdracht was de informatie kort en bondig houden, ik heb moeilijke woorden vermeden en mijn inner criticus lekker genegeerd. Dus als die liep te miepen dat ik bijvoorbeeld in herhaling viel met bepaalde uitdrukkingen heb ik dat gewoon laten staan.
Dit is ook de eerste keer dat ze zo'n soort opdracht kregen, dus ik zal ook echt niet de enige ouder zijn die heeft geholpen. Alleen was mijn hulp gewoon wat meer
Ik heb wel afgesproken met H dat ze hem print, en ook leert wat er in staat zodat als ze er vragen over krijgt ze die ook kan beantwoorden.
[verwijderd] oh dan val ik nog mee
Dit is echt de enige keer, beloofd!!
Pimpelmeesje Bij sommigen zie ik echt wel heeeeel veel hulp. Risico van opdrachten die thuis gemaakt worden.
Noordeling Nog een argument om huiswerk af te schaffen...
Vulpen opdrachten thuis voor een cijfer ben k zeker geen fan van. Ander huiswerk probeer k te beperken en uit te leggen waarom t verstandig is om zelf te doen. k geef dan ook nooit straf voor niet gemaakt werk, maar blijf wijzen op t belang van oefenen bij mijn vak.
Noordeling Ja ik bedoelde eigenlijk schoolbreed. Ik denk dat het goed zou zijn om kinderen standaard een uur na schooltijd op school te houden zodat ze dan hun huiswerk kunnen maken, even onder begeleiding van hun docenten of studenten, in plaats van dat ze het thuis moeten doen.