Ik had zelf initieel een ironisch idee bij deze naam. Je hoort mensen op zwangerschaps- en babyfora vaak dingen zeggen als: "Ik koop dit matrasje van 500 euro, want ik wil het beste voor mijn kind!" of "Ik koop een kinderwagen van 2000 euro, want ik wil het beste voor mijn kind!" of "Tuurlijk was je de gordijnen van de babykamer alleen met ultraneutrale linksdraaiende oerzeep zonder chemicaliรซn, we willen toch allemaal het beste voor onze kids!?!?"
Zo klonk die zin voor mij: WIJ DOEN ALLES VOOR ONZE KIDS, op een licht hysterisch toontje dat de gemiddelde first-time zwangere millenial heel goed past.
Maar het bleef een beetje rondzingen in mijn hoofd en begon ook wel sympathiek te klinken. Het betekent ook: hier vindt je alles over kinderen. Of: alles draait om de kinderen. Maar dan met dat heerlijke jaren '90 jeukwoord: KIDS ๐คฃ
Lang verhaal, sorry ๐ Maar uiteindelijk vond ik het steeds aardiger worden. Dit lettertype hielp daar ook wel bij. Ik heb het idee dat het er toegankelijk uitziet.