Lovely83 Tantetil dit is wel de manier hoe ze vaak tegen mijn praat, dit deed ze nooit waar mijn man bij was. Dus dit was dus eens een goed bewijs voor mij om mijn man aan te tonen dat ik niet overdrijf.
WestCoast Mijn biecht. Man moest nog even werken en wat telefoontjes plegen vanaf huis en zat in de woonkamer. Ik ben op bed serie gaan kijken en had zin in chips. Ik ben express aan zijn kant gaan zitten zodat er aan mijn kant geen kruimels in bed kwamen ๐
Toch6 Aan het schuren op de slaapkamer. Dat schuren is klaar maar het is zo lekker rustig. Heb de kinderen verboden de deur open te doen ivm stof. Nu moet ik eigenlijk schoonmaken maar dan moet ik eerst met mn stofkleren naar beneden dus ik wacht tot man terug is van de winkel terwijl ik niks zit te doen
Sevenof9 Ik vind dat de kinderen veel te veel met hun telefoon zitten maar ik doe het zelf ook. Als ik er dan iets van zeg vind ik dat ik zelf ook mijn telefoon weg moet doen en daar heb ik geen zin in, dus ik zeg maar niks.
[verwijderd] Sevenof9 ook herkenbaar helaas. Kinderen hebben geen telefoon, maar wel dat ze op de computer zitten ๐ฌ. Ken je de app Forest tree? Hiermee kun je een โplantโ planten op je telefoon en als je de tijd volhoud (gebeld worden telt niet mee) verdien je punten. Bij een bepaald aantal punten kun je een echte boom laten planten ergens op de wereld. Werkt voor mij wel motiverend om niet op mijn telefoon te zitten ๐
Sevenof9 [verwijderd] Ik heb die app gedownload en geinstalleerd. Vervolgens vroeg ik aan puber: vind jij het soms ook zo lastig om van je telefoon af te blijven? Omdat ik haar de app wilde laten zien. Vervolgens stormt ze boos naar boven zonder telefoon met de woorden 'ja, want ik zat er ook echt de hele dag achter'. Oeps, ik heb de app nog niet eens laten zien, dat ging goed...
[verwijderd] Ik ben stiekem allemaal nieuwe woonaccessoires aan het uitzoeken. Geen idee of man wel zin heeft in een nieuw interieur.
Eowyn Vulpen haha ik zag onderin dat het 399 was en ik vond 400 wel een mooi getal maar zag pas later dat er ook speculaties waren over wie 400 zal worden.
[verwijderd] Buurvrouw appte mij wat mijn man leuk zou vinden als cadeautje voor zijn hulp aan haar. Ik had zelf zin in wat lekkers en ik heb allemaal dingen genoemd, waar ik zelf van houd ๐ฌ. Dank je buuf!
Vulpen Ik heb vandaag toevallig Maan zien optreden en moest al janken nog voor ik er รผberhaupt was. Menigtes die kijken naar iemand die zingt vind ik zo ontroerend ๐
Miek89 Biecht, mijn zoon wilde zo graag een prinsessenjurk. En ik heb er eentje gekocht. En hij is zo blij en zei, mama dank je wel dat die dit voor mij hebt gedaan, want jongens mogen best wel eens een jurk aan als ze dat willen. (Hij is 4)
Djoess Miek89 Blame de hormonen, maar ik moest hier dus van huilen. Zo lief! Laatst liep er een geweldig blij jongetje hier door de winkelstraat in een spaanse jurk te stralen. Ik hou van zulke ouders.
Pimpelmeesje [verwijderd] dat was niet mijn bedoeling hoor ๐ je mag ook gewoon balen/jaloers zijn/je eigen gevoel hebben, het is altijd ergens erger.. Anderzijds kan een beetje relativeren misschien wel zorgen dat je geniet van wat je hebt, van elkaar en de dingen die je kan doen. Het is echt moeilijk als je in die ellende zit, maar ik hoop dat je dat toch wel kan doen.
[verwijderd] Pimpelmeesje Jawel, dat lukt wel. En we hebben het gelukkig ook heel fijn met z'n drietjes. En ik weet ook dat het zo goed is, op allerlei fronten. Maar ergens ben ik bang dat ik altijd het gevoel zal hebben niet compleet te zijn.