Vulpen Ffion Als het om je nachtrust gaat is veel geoorloofd toch? En zo ongezond zijn die potjes tegenwoordig niet.
Pietje1987 Ffion lekker belangrijk, onze dochter at echt alleen maar potjes (ze spuugde vers eten gewoon uitπ±) en het is allemaal goed gekomen. Ze is hartstikke gezond en eet bijna alles!
Mary Ik heb behalve mijn ontbijt vandaag nog niets gegeten en net wel 4 glazen wijn in 1.5 uur gedronken met vrienden... ik maak nu even snel een broodje klaar voordat ik straks lam ben van 5 glazen wijn... π
[verwijderd] Ffion Het schijnt dat juist voor het voedsel in potjes hogere eisen zijn dan aan vers voedsel in de supermarkt. Het mag niet te dicht bij een snelweg groeien ect. Potjes rule, beter dat dan geen eten. Ik heb 2 potjes kinderen. De oudste eet echt heel leuk mee en wil alles proeven. Het komt goed.
Diazz Ik biecht dat ik blij en dankbaar ben dat de kerstvakantie weer voorbij is. Ik hou ontzettend veel van mijn energiebommetjes, ik heb ook ontzettend genoten van de vakantie en uitstapjes, maar het is weer tijd om te gaan relaxen π€£π
[verwijderd] Diazz Ik wil nog een paar weken eigenlijk. Heerlijke vakantie gehad en baal dat ik morgen weer moet gaan werken.
[verwijderd] [verwijderd] dat is inderdaad vervelend en zeer begrijpelijk. Mijn meiden kunnen normaal vreselijk ruzie samen maken, maar dit was echt de eerste vakantie waarin het samen goed ging. Ze hebben zelfs heel veel samen gespeeld en dat was echt wel even genieten. Van mij mag dit nog wel langer duren (en heb ook geen zin om morgen weer te moeten werken π¬)
[verwijderd] Diazz Oh ik ben jaloers haha! Zwanger of al bevallen? Sorry zonder onderschriften weet ik het allemaal niet meer zo π
[verwijderd] [verwijderd] waarschijnlijk nog zwanger, want ze gaat relaxen π. @Diazz geniet maar lekker van je verlof en je welverdiende rust morgen!
Diazz [verwijderd] @[verwijderd] π Al bevallen hoor, maar een hele makkelijke veel slapende baby. π
Diazz [verwijderd] Niet nodig, want de prijs voor de andere goede slapers betaal ik nuπ Ze slapen allemaal nog steeds veel, maar ze lopen helaas niet op zonne-energie zoals ikπ
[verwijderd] Had deze 'stilte' niet verwacht. Zoon op school, baby is een fijne baby en ik heb dus heel veel rust en tijd. Wat ga ik ermee doen? Overvalt me toch wel een beetje π«
Famofthree @[verwijderd] : Vriendinnen uitnodigen, vakantie plannen, uit lunchen? Als dat kan, met de diamond painting van @Zara75 helpen zodat ze over 2 jaar klaar is ipv 4 π, bingewatchen.
[verwijderd] Ben al thuis maar wacht nog even een uurtje met dochter halen en drink rustig thee en kijk mijn serie π€