Born2bme [verwijderd] vaak zijn de meest zware sessies de meest helpende en waardevolle. Kom rustig ervan bij!
[verwijderd] Hoe fel ik altijd was op het geen kind in mijn bed hoe makkelijk ben ik tegenwoordig nu ik alleen ben. We zijn een midweek samen weg en slapen samen en ik geniet er nog van ookπ en we hebben gewoon 2 slaapkamersπ
[verwijderd] Pietje1987 Ja zeker nou vind ik het soms ook erg lekker alleen te liggen hoor want hij is heel bewegelijk. Maar hij is best ziek geweest en ja dan heeft die zijn moeder nodig en dat doen we ook gewoon!
Pietje1987 [verwijderd] ja dat is inderdaad het nadeel π Dochter mag af en toe bij mij βlogerenββ€οΈ
[verwijderd] De meiden lopen vandaag alleen met hun vriendinnetjes door de Efteling. Ondanks dat ze best zelfstandig zijn, de weg goed kennen en er bij iedere attractie leiding staat, vind ik het heel erg spannend! Loslaten is moeilijk.. πΆ
[verwijderd] [verwijderd] ze hebben het supergoed gedaan! Zelf gezorgd dat ze op tijd hadden gegeten en op het verzamelpunt waren, goed overlegd samen wat ze wilden doen en verstandig met hun geld om gegaan (en gratis friet geritseld π€£) Er was alleen even wat drama toen een ander meisje was weggelopen maar dat hebben ze heel goed opgelost door niet in paniek te raken maar een leider te zoeken en met zijn telefoon hun vaste leidster te bellen die het meisje in kwestie heeft opgevangen. Ben trots op ze π
[verwijderd] Dahlia M wordt over 2 weken 11, die mocht vorig jaar al alleen maar is nu voor het eerst op de fiets, maar F is 9 en gaat voor het eerst alleen..