[verwijderd] Werkte je daar als vast personeel?
Wij hoeven alleen bij het binnenkomen door de detectie en de tassen door de X-ray.

• [verwijderd]

Manque nee, wij zaten dat tijdelijk tijdens de werving en selectie van nieuwe bewa en piw.
    Dat zal het zijn.

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Misschien dat het ook nog afhankelijk is van welke PI.
      Maar hoe dat ook, ik ben nu danig in overtreding. Ik heb staatseigendom ontvreemd 😰
      Ben benieuwd of het lukt om hem weer naar binnen te krijgen... 🧐

Manque Ik heb een keer per ongeluk een theekopje gejat uit een Landalpark-huisje. Daar heb ik serieus toch wel een nacht van wakker gelegen, want ze tellen natuurlijk alles na en dan zouden ze weten dat er iets miste en zou ik 'm nu terugsturen met de post of niet enzπŸ™ˆ

(Vandaag op internet een disc-testje gedaan en daar kwam blauw uit, als ik dit zo nalees klopt dat toch wel...)

@Manque hahahaha ik ben beelddenker dus zag net je hele verhaal als een film voor me πŸ˜‚

Ik heb gister een paniekaanval gehad... die 7 lange uren duurde. πŸ˜«πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ Ik was even vergeten hoe dat voelde als zoiets zo lang duurt. Wat positief is. 😬

Born2bme ja het was echt heel naar, stomme is dat ik mijzelf vanaf dag 1 gelijk geleerd heb om het aan niemand te laten zien... iets met schaamte. Ik ben nu vooral heel moe, maar ook trots omdat ik bang was dat het vandaag weer zou gebeuren en het gebeurde niet. πŸ™ˆπŸ˜¬

Ysabella ontzettend naar dat het gebeurde, maar je hebt het heel lang niet gehad en vandaag gebeurde het niet. Dus dat is positief. Weet je wat het triggerde?

Ysabella trots mag je zeker zijn! Was er iets dat het triggerde? Omdat er nu poos tussen zat. Hopelijk nu weer een poos zonder! Dat moe zijn herken ik, ik bem altijd helemaal leeggezogen daarna

Ysabella bah wat rot πŸ˜•
            Hoe gaat het nu met je?
            Ik ben al kapot als het een half uur duurt, laat staan wanneer het zo lang duurt.
            Fijn dat het vandaag beter gaat!

• [verwijderd]

Mijn biecht: ik laat wel eens een harde boer.

Wat het gevolg daarvan is:
            Gisteren in de Beekse Bergen waren we aan het eten bij de nijlpaarden, zoon liep naar de speeltuin. Één van de nijlpaarden loopt het water in en is hier echt bij aan het bulderen.
            Mijn zoon draait om, wijst en roept keihard: 'mama'.

Ik heb een grapje van de oudste te serieus opgevat waardoor we beiden moesten huilen. Hij wilde daarna ook niet praten, wel een voorzichtige knuffel (rug verbrand, zn eigen schuld maar knuffelen is dus pijnlijk)