[verwijderd] een die ik zelf heb uitgekozen. Mijn imposter syndroom slaat toe, want ik weet realistisch gezien dat ik het echt wel kan. Alleen het is een tijdje geleden dat ik in de studie heb gezeten (dus hoog tijd!)
De biechtstoel đ
Ik word momenteel eigenlijk helemaal gek van een collega. Ik vind het echt prima als mensen zeker van hun zaak willen zijn voordat ze ergens antwoord op geven, maar ik ben inmiddels 6000 gesprekken over hetzelfde thema verder en nog steeds krijg ik elke keer dezelfde vraag, maar dan een beetje anders geformuleerd. Ik heb net gewoon maar gezegd: maar wat wil je dan? Want ik weet het oprecht niet meer. Bij elke mail of telefoontje begin ik inmiddels te zuchten merk ik.
[verwijderd] ja, is een cursus online marketing. Duurt ook maar twee maanden ofzo, dus niet echt een complete opleiding, maar ik moet wel een eindtoets maken en ik denk dat ik DAAR nog wel het minst zin in heb
- Bijgewerkt
Rietjesbeker maar ik moet wel een eindtoets maken en ik denk dat ik DAAR nog wel het minst zin in heb
Dat herken ik wel, ik wil best bijleren maar ik heb er geen zin meer in wanneer het getoetst moet worden
Ik heb helemaal geen zin in de vakantie
Mijn peuter van 3 heeft vandaag zn bril uit gezocht. Hij ziet met 1 oog heel slecht. En ondanks een bril gewoon normaal is, mn man en ikzelf ook een bril dragen, baal ik toch een beetje. Het is ook niet tijdelijk dus dit is de laatste week zonder brillen gezicht.
Het zal vast snel wennen etc maar toch.
Honkeytonk Tuurlijk moet je ff slikken. Wel heel fijn dat hij toch nog zo snel terecht kon. Was het nu ook een lui oog?
Bloem nee nog niet gelukkig. Ze zag al wel wat verminderd beweging maar nog goed genoeg en we hopen dat een bril verder voorkomt. Hij moet nu over een half.jaar terug en dan kijken ze.weer. ook naar hoeveel verslechtering er is. Ze wachten tot het andere oog ook verslechtert en dan krijgt hij speciale.glazsn of druppels.om het te remmen.
Honkeytonk Awww snap ik wel. Hoe vindt hij het zelf?
Ik vind het altijd wel megaschattig staan, een peuter/kleuter met een bril...
Vulpen hij wilde.liever een roze met glitters speelgoed bril met hartjes op de roze plastic glazen. en was vooral beledigd dat die niet kon. (Waarom.heb je speelgoed brillen liggen bij een opticien.. maar goed).
Maar uiteindelijk koos hij een helemaal doorzichtige bril, kunnen hem volgende week ophalen. Ben heel benieuwd.
Honkeytonk Fijn. Mijn oudste (wel al puber) heeft die glazen en die werken goed. Ben er heel blij mee. Heb zelf erg slechte ogen en als dat daarmee voorkomen kan worden dan is dat super fijn.
Honkeytonk ik moest ook heel erg wennen aan het idee. Man en ik hebben ook een bril, maar allebei pas in de puberteit, dus ik had het ook niet verwacht als ik eerlijk ben. Maar midi was eigenlijk meteen heel blij met zijn bril. En nu moet ik altijd twee keer kijken als hij zijn bril niet op heeft.
Bloem ah fijn om te horen dat ze goed werken! Mijn man heeft ook hele slechte ogen, dat gunnen we hem ook niet. Hopelijk kunnen ze het zo tot een minimum beperken en voorkomen we met bril ook een lui oog.
@Femkes goed om te horen! En je went er natuurlijk snel aan, dat weet ik nog toen ik zelf een bril kreeg. Er ging sowieso een wereld voor me open toen. Maar ik was inderdaad ook al in de puberteit.
[verwijderd]
Honkeytonk hier kregen ze allebei een bril op hun 3e, en het went echt heel snel!
Ik zou er alleen wel een goede verzekering tegenaan gooien
[verwijderd] idd hier ook zo aan gewend geraakt! Verzekering tot nu toe elke keer gehad, maar nog nooit nosig gehad!
Honkeytonk
Bij onze oudste bleek toen ze 7 was ook dat ze een bril nodig had, met wel een behoorlijke sterkte. Toen bleek ook dat ze een lui oog had. Na een half jaar bril, was dat gelukkig goed bijgetrokken, dus was afplakken niet nodig. Het went echt snel en bij haar wende het ook heel snel. De eerste dag heeft ze hem 's avonds nog even afgehad, maar sindsdien heeft ze hem altijd op.
Dankjewel allemaal! Fijn dat iedereen het ervaart dat het snel went