Noordeling Hopsatee o echt, wat balen, hier valt het dan nogwel mee, echt wel wat buiten gehad, maar ook veel droog, kinderen hebben best veel buiten gespeeld.
Vulpen Hopsatee Huh, waar ben jij? Hier scheen de hele ochtend de zon, toen beetje bewolkt, toen een zondvloed en nu is het weer bewolkt. Eigenlijk best prima weer dus!
Zonnebloem Persoonlijk vind ik dit echt een hele slechte zomer, maar voor de natuur is het natuurlijk heel erg goed.
Vulpen Hopsatee O ja, dat is hetzelfde als wat ik beschrijf, maar dan net vanuit een andere benadering. Van mij hoeft het ook niet warmer ook, ik vind het wel best zo.
Zonnebloem Vulpen Even een hele oppervlakkige gedachten wanneer ik in mijn kledingkast open, ik draag nu niet eens zomerjurkjes zo koud vind ik het. 😬
Zonnebloem Vulpen Even een hele oppervlakkige gedachten wanneer ik in mijn kledingkast open, ik draag nu niet eens zomerjurkjes zo koud vind ik het. 😬
Marshmallow Ik vind dit weer wel fijn, want dan kan ik alvast de echte zomerkleding apart leggen voor als we naar Italië gaan 😅
Huggybird Rietjesbeker dat gelukkig niet 👍 op het veld naast ons is een luifel ingestort. Die van ons staat nog mooi 👍 maar dat zeg ik niet hardop….🫣
Huggybird Hopsatee het water liep van achter de caravan zo onder het kleed in de voortent. En daar is geen gras omdat daar altijd voortenten staan. Dus modder. Als ik liep hoorde je plats flats en vliegen de spetters rond alsof je door een plas liep. Gelukkig zakte het snel. En, we hebben geen kleine kinderen die in de voortent op de grond willen spelen. Dus nu geen stress van 👍
Sevenof9 Ik zit ook al 2 weken in de regen in Scandinavië. Het regent hier uitzonderlijk veel, we zaten in het droogste gebied van Noorwegen en de campingeigenaar zei dat het normaal echt niet zoveel regent. Het is prachtig hier maar ik ben echt wel klaar met dat weer.
Hopsatee Sevenof9 kan ik me wel voorstellen na 2 weken regen op je hoofd (ook al geloof ik gelijk dat het enorm mooi is. Maar ja als je steeds buiten bent…)