LilyMilie joh, als je zo bekaf bent ga je echt anders doen dan je eigenlijk bent. Ik denk dat we op dit forum daar allemaal in meer of mindere mate wel mee bekend zijn. Je gaat door heel veel op heel weinig slaap. Je hebt geen moment om bij te tanken. Een felle reactie vat denk ik niemand persoonlijk op 😘
In het jaar dat dochter niet meer dan 1,5 uur achter elkaar sliep, s nachts en overdag, ging ik ook rare dingen doen en rare dingen denken. Dat ik mijn man van de trap wilde duwen, bijvoorbeeld. En hij wilde wel over mij heen rijden met de auto. En toen hadden we er nog maar eentje die (toegegeven, bijna altijd) wakker was. En dat was 'maar' één jaar.
Achteraf gezien had ik met haar ergens heen gemoeten, of wel af en toe even weg brengen voor een nachtje slaap. Maar dat zag ik op dat moment niet meer, want ik was puur bezig met de tijd door komen. En ik vermoed dat jullie ook op dat punt zitten. Ik kan je aanraden om na te denken over ideeën, maar meer niet. Want verder is het gewoon kut.