Ik ben zooooo klaar met een buurmeisje of eigenlijk haar ouders. Ze doet allemaal dingen die niet mogen, de jongste gaat natuurlijk daarin mee want hij is pas 3. En net zat ze in iemands voortuintje allemaal steentjes te pakken en te gooien. Ik sommeerde Z dat hij niet in de voortuintjes mag komen en dat deed hij gelukkig ook niet.
Ik let soms 8 uur per dag op die twee en nu werd het mij echt te gek. Ik ben gekke Gerrit niet. En dit is mijn biecht: Nu corrigeer ik alleen nog mijn eigen kind en laat ik haar voor wat het is. 😅 Maak er maar een rotzooi van kind. 👍🏻🤯
Haar moeder staat ondertussen uit het raam te kletsen, haar kind maakt er een zooi van met andermans spullen dus heb ik heel geïrriteerd gezegd ‘L loopt andermans voortuintjes in en pakt steentjes en gooit daarmee door de straat. Dat je het even weet.😫’
En natuurlijk deed ze niks met die info. Andere buren trokken alweer hun wenkbrauwen naar mij op. (Ik denk omdat ze het gek vonden dat haar moeder haar niet corrigeert) Door de hele straat liggen witte steentjes. Ik ben het zo zat. Vorige keer had ze alle buitenkranen aangedraaid en nu dit weer.