Ansji Jonkies, wacht maar tot de 40+ gehaald word…
Ik zou willen dat ik weer begin 30 was met mijn lijf!
Als ik in de spiegel kijk, vraag ik me weleens af waar ik ben gebleven en wie die vrouw in de weerspiegeling is. Ik heb het vooral moeilijk met mijn figuur die na mijn 40e echt is veranderd.
Echt, wees niet te kritisch op jezelf en geniet van jullie 30+ levensjaren
Mee eens, maar dit blijft denk ik. Rond 55 jaar kijk je terug op het lichaam van nu en denk je misschien hetzelfde?
Uiteindelijk wordt het alleen maar ouder en nooit meer wat het 10 jaar terug was.
Tot mijn eerste zwangerschap had ik een perfect lichaam waar ik niets voor hoefde te doen. Ik was daarom ook een beetje bang om zwanger te worden, op dat gebied dan, hoewel ik niet eens erg ijdel ben. Maar ik was gewoon dik tevreden en bang voor grote veranderingen. Ik heb dus een flinke diastase opgelopen na de tweede zwangerschap en dat is al heel tekenend. Altijd een bolle buik ipv een mega strakke buik. Mijn navel is naar buiten blijven staan, ook echt geen gezicht. En nu komt het ouder worden er bovenop. De boel gaat hangen, vel wordt slapper, oude knieën 😳
Ik vind die acceptatie bij vlagen lastig 🙈
En als je lijf het dan ook niet goed doet dan is dan nog veel meer ellendig @Pimpelmeesje