Vulpen het zijn waterwratjes maar was opzoek of er nog iets met die witte dingen gedaan moest worden. Mss qua zalf/trekzalf. Beetje hetzelfde idee als een steenpuist ofzo.

• [verwijderd]

Ik ben een beetje aan het crushen op Charissa van KZK, wat een mooie vrouw is dat zeg 😍

• [verwijderd]

iMoeder kopen zonder kijken inderdaad..

Onder het motto van 'ik moet de nieuwe wifi uittesten en kijken of al mijn apparaten goed gesynchroniseerd zijn' heb ik daarna ook de aflevering van volgende week vast gekeken, nou mijn libido dook weer in een zielig hoekje hoor.. dat zijn de nieuwe bffs van mijn ex en zijn vriendin volgens mij. 🧐
    Zelfde woonplaats, zelfde soort mensen, zelfde hobby's en interesses.. tegen het einde van de aflevering vervomden ze zo erg dat ze er zelfs op leken 😬

• [verwijderd]

iMoeder het lag niet eens aan mij, ik liet net een foto van het stel zien en zelfs de kinderen riepen meteen uit dat het papa en stiefmoeder waren πŸ™ˆ

Maarrrr.. videoland doet het, dus ik ga ze straks wel van mijn netvlies af halen met de Vlaamse editie 😊

Ik ben sinds eind maart voor het eerst een half uur alleen thuis. Heerlijk!!!
      En een dikke biecht, ik vind dat ik lekkerder kook dan mijn man. Hij heeft de afgelopen weken veel gekookt en dan klaag ik niet want dat is op zich ook best fijn. Maar hij raffelt af of zo… minder kruiden, pindasaus zonder ui en knoflook. 1 juni heeft hij weer werk dus dan doe ik het weer lekker zelf! πŸ‘

Eigenlijk erger ik me altijd op dit soort dagen. 's morgens naar de kerk, tegen het middageten zijn we het er over eens dat het wel leuk is om 's middags even weg te gaan, maar waarheen weet ook niemand. Of er zijn wel ideeΓ«n, maar dat vind man/de helft niet leuk. Het kan ook niet te ver weg, want dan wordt het te laat. Uiteindelijk is er half wat bedacht, maar geeft man geen antwoord meer.
      Uiteindelijk gaan we dan toch ergens heen om vervolgens met een uurtje weer naar huis te gaan.

Voor tweede pinksterdag ga ik van te voren maar eens een plan opstellen.

Mamabeertje O dat is vreselijk ja! Hier gaat het de laatste tijd wel wat beter maar wij hebben ook wel eens van die dagen gehad en dan word ik zo onrustig. Wij hebben nu bij vast besloten om zaterdag naar de Botanische tuinen te gaan πŸ‘

Na al die jaren kom je er zomaar achter waarom je droger en wasmachine er soms heel lang en soms heel kort over doen. Dat het dus niet aan jou ligt dat je wasmachine zich nooit aan de afgesproken tijd houdt.

Met dank aan het first world problems topic.

Ik vind die beesten van de Hema dus echt heel leuk om in elkaar te zetten. Maar dan zonder kinderen, want het is alleen leuk om het zelf te doen 🀫

Rietjesbeker O echt? Wij hadden de vleermuis en het heeft enorme driftbuien opgeleverd van oudste. Want dat ene dingetje viel er steeds uit en het andere dingetje was kwijt en weer een ander dingetje brak bijna doormidden. Wat een drama zeg.

June ik kreeg er net 0 terwijl ik voor €70 heb gekocht 🀨 dacht dan zal de actie wel klaar zijnπŸ€·β€β™€οΈ

Toch6 bij mij was het vorige week. Misschien moesten ze er toen vanaf?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June met Google word ik ook niet wijzer, zie alleen 2022 staan