Enige tijd geleden is op mijn werk een soort reorganisatie aangekondigd. Wat ik verder prima vind, ik sta achter de visie, denk daar ook in mee en het houdt geen ontslagen in. Alleen, ik ben er recent achter gekomen, dat een van de afdelingshoofden mij een loer probeert te draaien wat mijn team aangaat. Althans, zo voelt het voor mij. Mijn team is namelijk een van de weinige wat goed draait, goed functioneert, geen conflicten zijn en waar mensen graag werken. Ik heb daar ook heel veel ingestopt de afgelopen jaren om dat voor elkaar te krijgen want toen ik er begon, ben ik daar voor gevraagd omdat het juist een team was wat totaal niet liep. Nu heeft dat afdelingshoofd het voor elkaar gekregen dat er achter mijn rug om een voorstel ligt bij onze directie, (oa over mijn team) waar ik het totaal niet mee eens ben. En wat bovendien ook totaal niet logisch is, op welke manier dan ook.
Nou ben ik iemand die op de werkvloer weliswaar als een beetje bitch bekend sta. Maar niet als iemand die zich normaliter bezighoudt met de ‘kantoor politiek’, want daar heb ik gewoon niks mee. Dat is denk ik ook de reden dat het betreffende afdelingshoofd een confrontatie met me uit de weg gaat en achter m’n rug wat voor elkaar probeert te fietsen. Alleen nu voel ik me dus ronduit genaaid en ik ben woest. En nu heb ik dus zoiets van, als je mij probeert te fucken, dan kan je het krijgen ook. M’n hele intj aard komt ineens weer bovendrijven. Dus ja, laatste woord is er nog niet over gesproken, dat snap je. 🙃
Geen idee wat ik verder wil met dit verhaal maar moest het even kwijt.