Louelle81 Wat super goed van je dat je dit naar je partner hebt opgebiecht! Wat moet dat ongelooflijk moeilijk zijn geweest. Maar je doet het wel, net als de rest vind ik dat echt super sterk van je.
Je had ook je kop in het zand kunnen steken en op dezelfde voet doorgaan tot de consequenties véél groter zijn. Het ene gat opvullen met het andere. Maar je kiest ervoor om dat niet te doen en in plaats daarvan met de billen bloot te gaan.
Ik ben sterk van mening dat veel problemen je in eerste instantie overkomen in plaats van dat je ervoor 'kiest', maar dat het staat of valt met wat je doet zodra je erachter komt dat je een probleem hebt. Ga je het aan of ga je in de ontkenning? Jij kiest het eerste. En hoewel dat heus met vallen en opstaan zal gaan, maak je nu wel de verstandige keuze. Dat is wat ik sterk vind. De verstandige keuze is helaas vaak niet de makkelijkste weg namelijk, dus daarvoor kiezen vergt moed.
Niemand kan jouw probleem voor je oplossen, dat moet je zelf doen. Maar je hoeft het niet alleen te doen. Hier op avdk kunnen we je een plek geven waar je al je frustraties en hopelijk ook al je successen kwijt zal kunnen.