Ik reageer even in het algemeen.
Honkeytonk
Vulpen Je vergeet toch niet je kind in bed te leggen?
Haar zoon/dochter lag met de iPad in bed. Ik neem aan dat hij hun kind dus naar bed heeft gebracht en nog even de iPad heeft gegeven. Ik ga in dit geval niet van mijn gezinssituatie uit want onze kinderen hebben geen iPad boven, maar ik kan mij voorstellen dat je dat als ouder een keer kan vergeten.
Mijn man valt bijvoorbeeld binnen 10 minuten op de bank in slaap als hij geen gesprekspartner heeft en als de kinderen op bed liggen.
Vanuit mijzelf kan ik mij zo voorstellen dat als ik beneden druk ben met wat dan ook, ik het misschien ook wel één keer kan vergeten. Dat lijkt mij best menselijk en het heeft er niks mee te maken (in mijn ogen) dat je je kind vergeet zoals bijvoorbeeld in een auto of whatsoever. Dat vind ik namelijk van een heel ander kaliber.
Als mijn man boos op mij zou worden zou ik echt wel verdrietig worden, ik ben ook maar een mens. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het kind moe is, daar gaat het niet dood van, toch?
Mijn jongste heeft een keer wasmiddel gedronken. Man wat was ik geschrokken en boos op mezelf, maar mijn man was dat niet en dat was zo fijn. 😉