Ik ben wel een beetje klaar met R het vriendinnetje van T ze is zo dwingend in haar zin krijgen en kan enorm doordrammen, verwacht dat T ieder moment van de dag meteen reageert op een app of snap, en is om de haverklap boos op T als T zich niet laat dwingen.
Vanavond waren ze uitgenodigd om om 20:00 bij jumbo te komen voor een bijeenkomst maar wisten niet waar het over ging of waarom.
T heeft R vanmiddag geappt en afgesproken hoe laat ze zouden gaan. T stond klaar maar R kwam niet. T appen en R appt terug dat ze het vergeten is maar snel komt en dat T moet wachten. T geeft aan dat ze niet wacht omdat ze niet te laat wil komen en fietst snel naar jumbo. T appt haar dat de deur op slot is gedaan (anders willen er nog klanten naar binnen)en als ze R voor het raam ziet wil ze naar de jongen die de deur op slot deed maar die is weg.
Ze ziet R weg lopen.
Ze stuurt R een appje met de vraag of ze gaat en krijgt als reactie Hjb (houd je bek) 😳 T appt ‘wat?’ En krijgt terug ‘ja wat denk jezelf!’
T zegt dat ze niet boos op haar hoeft te zijn, ze was het zelf vergeten daar kan ik niets aan doen.
Dat zegt R ‘ik fiets morgen alleen, heb hier geen zin in.’
T kwam thuis en begon meteen te huilen, ze is klaar met R!
Ze zei ‘ze neemt al mijn energie weg, elke keer gaat dit zo ik wil dit niet meer!’
Bij jumbo vroegen 4 mensen ‘waar is R?’ T zei ‘ze zien ons als 1 en daar ben ik ook klaar mee, ik draai daar op voor de fouten die R maakt (niet vivo vullen of dingen op de verkeerde plek leggen omdat ze niet durft te vragen waar het hoort) en omdat zij chagrijnig rond loopt daar denken ze dat ik ook zo ben’ daar heeft ze gelijk in en gelukkig zijn ze geregeld los van elkaar ingepland en heeft T steeds gehoord dat ze goed werkt en krijgt ze steeds positieve feedback.
Zo vermoeiend…. Ik begrijp zo dat T er klaar mee is. En ik ben trots op haar dat ze er voor gekozen heeft om niet te wachten want dan was ze zelf ook te laat geweest.