June de groene vingers vinden 250m2 , haha.
Ik lees vooral: βkost niet zoveel werk hoor!β Maar vervolgens lees ik half uur hier, uurtje daar, 3 uur zus, elke 2 weken dat. Ik vind dat wel veel werk π
haha (Uitgezonderd @Toch6 π .. ik ben meer een toch5 haha)
het gaat mij echt niet lukken een uurtje hier, half uurtje daar en 3 zaterdagochtenden in de maand. Dat is voor mij teveel. Fysiek ook, want geen idee of mijn lijf nog gaat herstellen. Vriend werkt voltijd. We kunnen wel wat doen in het weekend maar uren of een dagdeel zie ik echt niet zitten π¬
Ik hoef geen design tuin. Beetje georganiseerde chaos ben ik wel van. Maar ik wil geen verwaarloosde tuin met overal onkruid en wat er maar groeit.
Maar de ruimte lijkt me echt heerlijk! Onze oudste kan dan gewoon compleet vrij zijn ding doen in zoβn tuin. We kunnen speeltoestellen neerzetten, een groot terras. We hoeven niet of/of te doen, we kunnen zoβn beetje alles doen! En! Semi-vrij uitzicht. Het huis met 50m2 tuin is een brede maar ondiepe tuin. Achter de tuin zit een weggetje (geen doorgaand verkeer) en daarachter staat een complex van 3 verdiepingen. DΓ‘t is wel echt balen. Maar ik ben echt bang dat een tuin van 250m2 te hoog gegrepen is voor ons.