LilyMilie Hij was er gisteren al klaar voor maar naar het postkantoor is een grotere opgave dan ik had ingeschat đ¤Ē Vandaag gaat hij aan zijn reis naar Nederland beginnen đĢđˇđŗđą
Zonnebloem LilyMilie ik ben zo blij dat jij een foto post hoe je die doos hebt ingepakt. Ik zat alweer mega moeilijk te doen in mijn hoofd. đĨ¸
Soturi LilyMilie Wat een gezellig inpakpapier! Alleen daarom al mag die doos wel mijn kant op komen. đ
Soturi LilyMilie Jij hebt het nog makkelijker gedaan dan ik. Ik heb nog gestruggeld met de doos zo inpakken dat hij open kan zonder het inpakpapier eraf te halen
Zonnebloem Marshmallow ik had al helemaal bedacht dat de binnenkant van de doos ook helemaal met inpakpapier moest. đ¤Ŗ
Marshmallow Zonnebloem haha dat dan weer niet, maar ik dacht dat dat wel met inpakken, maar kennelijk wel.
LilyMilie Soturi oh nee zo ver ben ik niet gegaan. Hieronder zit een luierdoos đ het is allemaal schone schijn đ¤Ŗ
Soturi LilyMilie Aah, daarom heb je het ingepakt. đ Anders zag je ongelukkige kerstswapper al direct dat ze gewoon een doos luiers kreeg.đ
LilyMilie Soturi ja en dan weet ze meteen hoe ik over haar denk. Nu is dat nog een verrassing. đ¤Ŗđ
Soturi LilyMilie In dat geval hoop ik niet dat mijn adres op dat pakket staat. đ Hoewel, luiers voor V zijn voor nu altijd nog handig