Blue Jessie80 niet te specifiek bezorgmomenten delen he, straks heeft de ontvanger door dat die van jou is đ¤đ
Jessie80 Blue het cadeautje moet nog bij mij aankomen en dan moet het nog op de post naar de ontvanger... dus ik geef niet al te veel weg toch?
Marshmallow Dacht ik helemaal klaar te zijn met cadeautjes ben ik het kaartje vergeten đ¤Ļđģââī¸
Blue Jessie80 Ohhh ik dacht dat dit de track en trace voor de ontvanger van de kerstswap was. Dan heb ik niks gezegd!đ
Zonnebloem Als het goed is komt de bezorger het cadeau voor de gene die ik getrokken heb EINDELIJK(!) bezorgen. Ik zat al daaagen in de stres. Ik durfde dit topic niet eens meer te openen.đ¤ŖđĢŖ Kan ik morgen eindelijk gaan inpakken.đ
Trees Ik ben direct begonnen, maar mijn tempo ligt duidelijk op tempo slak. Ben nog steeds niet klaar đŦ. Plan is morgen afmaken en donderdag op de post!
LilyMilie Trees whaha, lekker adhd van je đ (Hier hetzelfde trouwens, hij gaat morgen echt echt echt op de post! đŦ )
Jessie80 Cadeautje is nog niet binnen en donderdag zit ik waarschijnlijk in het buitenland voor het werk. Dus ik hoop dat vrijdag dan gaat lukken. Desnoods ga ik nog iets anders kopen...
LilyMilie Hij was er gisteren al klaar voor maar naar het postkantoor is een grotere opgave dan ik had ingeschat đ¤Ē Vandaag gaat hij aan zijn reis naar Nederland beginnen đĢđˇđŗđą
Zonnebloem LilyMilie ik ben zo blij dat jij een foto post hoe je die doos hebt ingepakt. Ik zat alweer mega moeilijk te doen in mijn hoofd. đĨ¸
Soturi LilyMilie Wat een gezellig inpakpapier! Alleen daarom al mag die doos wel mijn kant op komen. đ
Soturi LilyMilie Jij hebt het nog makkelijker gedaan dan ik. Ik heb nog gestruggeld met de doos zo inpakken dat hij open kan zonder het inpakpapier eraf te halen