Honkeytonk @Pimpelmeesje en @Marshmallow kunnen jullie.mij een pb sturen? Ik jullie namelijk niet. Dan krijg je de link van lootjes trekken !
Manque Ik heb alles ingevuld én een lootje getrokken. Ik ben helemaal blij met mijn getrokken lootje! 💗 Het wordt vast heel leuk 🙂 Bedankt voor de organisatie, @Trees
Honkeytonk Ik heb ook mijn lootje getrokken! Vind het ineens helemaal spannend om te gaan maken 🤣. Heb er veel zin in!
Honkeytonk Marshmallow dat regelt die site prima! We staan allemaal op de site , jij ook al! Je hebt nu de link ook!
LilyMilie Tip: Voor verzenden naar Frankrijk is DPD de goedkoopste. Kost tot 1 kilo 9 euro. Pakketje doet er ongeveer een week over. Vaak iets minder soms langer. versturen.dpd.com/frankrijk
Snoeki Wat super leuk dat je dit organiseert Trees. Heel veel plezier voor iedereen die meedoet. Hier te druk momenteel om dit erbij te doen en uit te zoeken. Je wil ook niet zo maar iets opsturen natuurlijk.
Jessie80 LilyMilie sorry, lange dag in strategie sessie. Nu in hotelkamer en eindelijk tijd voor belangrijke zaken 😉
Zonnebloem Trees haha🤣 Nou jij mag best weten wie ik getrokken heb hoor. 😉 en anders stuur ik even mijn mail adres door.
Honkeytonk Zonnebloem volgens de groepspagina heb je nog geen lootje getrokken! Dus hopelijk kan je nu op de link klikken in de pb en kan je zelf ook kijken? 😃
Trees Volgens mij klopt het allemaal weer? Dank je wel Honkeytonk voor het meedenken. Ik was het echt even kwijt. Ik weet alleen niet of ik nu nog iemand kan toevoegen als iemand nog wil meedoen, want ik wist niet dat je direct al een lootje kreeg. Ik heb zelf ook al iemand getrokken. Op een of andere manier vind ik het hierdoor extra leuk en spannend 😁.
Uilenmama Ik heb een lootje getrokken en ik ben er blij mee!! Nu ben ik wel benieuwd wie mij trekt...
Soturi Ik heb ook een lootje getrokken! Was het nu eigenlijk wel of niet de bedoeling daar ook een verlanglijstje in te vullen?
Trees Soturi nee, geen verlanglijstje. Wel kan je invullen bij het vakje hobby’s en interesses, wat je leuk vindt om te doen, waar je van houdt etc. Ik heb daar zelf hobby’s en favoriete kleuren ingevuld plus nog wat interesses.