Honkeytonk Jessie80 of we kijken of we een potje maken voor de.mensen die dat even nodig hebben? Vanuit de mensen die dat wel redden? (En als veel mensen financieel dit niet redden dan wellicht het bedrag omlaag? )
Trees Honkeytonk dit vind ik een goed idee! Ik kan best wat extra missen. Ik word er alleen maar blij van als iedereen die wil kan meedoen en iets moois krijgt.
Trees Ik ga later mijn beginpost even aan passen om het allemaal wat meer duidelijk en overzichtelijk te maken. Ik maak daarin ook even een lijstje van degene die tot nu toe mee willen doen.
Trees Uilenmama ik heb de beginpost aangepast. Als er iets nog niet duidelijk is, geef maar aan. Ik heb degene die mee willen doen ook in de beginpost gezet. Mocht je je naam missen, geef even aan.
Liekje81 Hopsatee ja eens! Ik leef echt mee met iedereen, maar onthou weinig van waar mensen van houden enzo. Maar toch wil ik wel meedoen @Trees
Trees Uiterlijk morgenochtend krijgt iedereen via pb een link voor het lootjes trekken đ. Ik probeer het nog vanavond, maar ben een beetje gaar.
Trees Aurora oh sorry fout van mij. Ik had dinsdag in mijn hoofd, maar het is vandaag pas de 22e ipv de 24e. Als je nog wilt meedoen, wil je het dan uiterlijk morgen laten weten? Ik kan je gewoon nog toevoegen
Toch6 Leuk idee. Maar wij doen met kerst geen kadootjes dus voelt stom om hier aan mee te doen. Wel getwijfeld maar ik ga voor niet mee doen.
Toch6 Toch6 waarom bedenk ik nu pas dat het best gewoon kerstpakket kan zijn ipv "kerstboomkadootje" đ kerstpakketten zijn leuk đ