Ik heb zo'n rare dag achter de rug (gisteren).
In juni ben ik gevraagd om een andere functie op te nemen. Ik heb toen ja gezegd. Dit is een nieuwe functie die gecreΓ«erd moet worden en waarvoor ik zelf veel inbreng heb. Dit zou in januari ingaan. Ik ben dus al bezig met inlezen, het vertellen aan mijn contacten, etc..
Ondertussen is mijn huidige team onderbemand en gaat onze manager op zwangerschapsverlof. Dit weten ze al sinds maart ongeveer. Er is geen vervanger gevonden voor de functie die mijn manager eerst had. Ik heb 2 maanden geleden aangeboden om enkele projecten voor haar op te volgen en daar heeft ze gebruik van gemaakt. Ik heb altijd gedacht dat dit tijdelijk was.
Maar nu vroeg onze directeur gisteren of ik die functie helemaal wil overnemen tot ze terug is. Dat betekent dus dat ik niet kan starten met mijn nieuwe functie in januari, dat dit wordt uitgesteld tot maart. En hij had over die functie ook allemaal aparte zaken te melden. Dat ik deels onder HR zou komen en deels onder hem, maar voor de inhoud van de functie is dit totaal niet logisch. Ik heb zelfs al een meeting gehad met mijn 'nieuwe' team en nu wordt het uitgesteld en ziet hij het plots anders? Hij meldde het alsof het allemaal al in kannen en kruiken was. Ik heb dus straks een meeting met onze HR business partner om dit te bespreken, want zoveel onduidelijkheid. Pff...