Wat niet? Het was allemaal verschrikkelijk 🙈
Ballet, zwemles, een of ander knutsel-schilder-atelierclubje, tennis (oh daar had ik een hekel aan zeg.. zat 9 van de 10 keer ijsjes te eten aan de bar maar ik moest het jaar afmaken van mijn ouders. Ik wilde na de derde les al niet meer want ik was gevallen en had bloed, stomme moordlustige sport dat het was 🤣), aerobics, fitness, stijldansen en nog een of andere tekencursus. Bij die laatste was ik altijd stoned omdat ik er van overtuigd was dat dat mijn creative flow bevorderde, maar dat bleek niet zo te zijn 🙈
En ik heb nog een paar jaar fysiofitness gedaan, afschuwelijk vond ik dat maar het was noodzakelijk.
De enige sport die ik echt geweldig vond was inline-skaten, maar daar bestonden toen nog geen clubs voor. Ik leefde op die dingen, dus het was niet zo zeer dat ik een hekel had aan sport of beweging an sich, maar ik wilde gewoon muziek aan en kunnen vliegen. Ik mis dat echt enorm, maar ik durf het niet meer aan met mijn knie. 😔
Stijldansen vond ik trouwens het leukste van alle georganiseerde groepsactiviteiten, al heb ik daar het minst lang op gezeten. Maar ik leerde daar mijn eerste vriendje kennen, en die was echt goed, en ik vond het veel leuker om privelessen van hem te krijgen. Dus nadat ik gestopt was met de officiële lessen ben ik nog best lang iedere week naar de vrije dansavonden geweest, daar heb ik hele goede herinneringen aan en ook aardig wat geleerd.
Soms heb ik van die momenten dat ik denk dat ik het weer een keer wil oppakken, maar dan verrek ik weer een spier tijdens mijn geïmproviseerde tango tijdens het koken en dan laat ik het maar weer zitten 🤣