Elsie89 die onderste lijkt heel erg op wat mijn oudste als behang krijgt. Erg leuk patroon ook!
[verwijderd] ik ben dus ook een enorme Nederlandse hoor. Ik ben echt dol op koopjes. Ik hou ook erg van tweedehands meubels en spullen zelf opknappen.
1986Lynn Hoe gaan de kamers van de meiden eruit zien?
Dat worden echt van die tiener kamers. De oudste heeft alles al gekozen, maar de jongste switcht elke drie seconden. Ik zoek zo even wat foto’s op van de oudste. Wat ga jij nu nog allemaal stylen?
Edit: dit heeft de oudste gekozen qua behang, dekbed etc. Ze krijgt zo dubbel bureau met ruimte voor een make up spiegel met krukje en een huiswerkplekje. Verder wil ze alles zwart wit met veel planten, een wand van kurk voor posters etc en lichtslingers met nep klimop en gekleurde lampjes (dat schijnt volgens haar een hip puberding te zijn 🤭). Er komt een boxspring van 1,20 breed. Ze verzamelt stenen en kristallen en daar heeft ze al een mooie vitrine kast voor gekregen. Ze heeft nu nog een roze kamer met pip behang met vlinders etc, dus het is ook echt tijd voor iets wat meer past bij haar leeftijd.