June dat vind ik ook erg leuk!
Vulpen dat bed is echt geweldig groot! Deze mag ook blijven. Wat je niet ziet op de foto’s is dat de verf is afgebladderd, de muren en plafonds rare hobbels vertonen, ergens een groot raar gat in de muur zit met kranten erin gepropt en het behang is gescheurd, omdat we dit er deels af moesten trekken ivm keuring mijnbouwschade 😬. Er is echt wel wat werk nodig en ik vind het nu saai. De sfeer mag wel wat warmer.
aardbeitjes als je tips hebt graag!
[verwijderd] de bovenste vind ik echt mooi! Is dat echt wit wit? Wij hebben dus echt ruimte teveel en heb dus al een meditatie plekje. Bankje of chaise longue vind ik leuk! Misschien met mooi fluweel en fluffige kussens? Ik hou ook van zachte en mooie stoffen. Ik zat zelf nog te denken aan een grote staande spiegel tegen de muur? Zou dat wat zijn?
Nachtkastjes wil ik trouwens gaan verven (of ik laat ze wel donkerbruin?!?).
Oh en deze moet ook een mooie plek krijgen. Dit is de legerkist van mijn opa, die hij mee had naar Nederland Indië in de jaren ‘40. Zijn naam is erin gekrast met daarboven een andere doorgestreepte naam. Ik hou van spullen met een verhaal.