Trees haha inderdaad! Maar ik dacht altijd dat de mensa test de enige officiële was, en alle anderen gewoon.. neppers. Dat er een mensa-keurmerk op moest staan of weet ik het.
Zoals ik al zei, ik heb me er bewust nooit in verdiept 😅
Trees fotografisch geheugen heb ik niet, maar ik kan wel makkelijk leren. Maar, en dat is echt een hele flinke maar: het moet me wel interesseren. Mijn hoofd vertikt het bijvoorbeeld gewoon om jaartallen te onthouden voor geschiedenis. Dingen die volslagen nutteloos zijn (telefoonnummers die al niet meer in gebruik zijn sinds dit millennium, verjaardagen van klasgenoten op de basisschool, alle kentekens van alle auto's die wij en de buren ooit gehad hebben) worden opgeslagen als kernherinneringen. 🤦♀️
Ik was gisteren die mensa test door aan het nemen terwijl ik de was op aan het hangen was, en toen zaten er dingen bij waar ik geen zak van snapte. Nu ging ik terug om een voorbeeld te zoeken, en nu ziet het er allemaal volslagen logisch uit 🤔
Maar volgens mij geeft die nederlandse geen indicatie van een getal toch? Alleen of je door mag met testen?