Soturi LilyMilie Ik kon hem helemaal doen! Maar op het eind nam ik de tijd er niet echt voor omdat ik dus weg moest. Geen idee hoeveel dat uit heeft gemaakt.
LilyMilie Ik denk E trouwens. Want doorgaand op die logica bestaat de blokjes positie van F al, maar de blokjes positie en bolletjes positie van E niet. (De blokjes bolletjes puzzel)
Soturi LilyMilie Ja, ik ga daarin mee. Ik zat al te kijken, want E is het spiegelbeeld van de middelste. Maar er zijn er nog 2 die elkaar spiegelbeeld zijn.
[verwijderd] Soturi ik snap er helemaal niks van π€£ Ik kan je volgen tot en met het tetris stuk, maar daarna ben ik je helemaal kwijt..
LilyMilie [verwijderd] die tetris snap ik ook niet. Ga koffie pakken en ervoor zitten. Beide kinderen slapen nu nog π€π€
Soturi [verwijderd] Ik kan je volgen tot en met het tetris stuk, maar daarna ben ik je helemaal kwijt.. Ik kan nou ook niet zeggen dat mijn uitleg heel helder is ofzo. Maarja, dat is mijn hoofd.
Trees [verwijderd] ik geef dit bij voorbaat al op. Dit zie ik echt niet. Ik zou gokken op E, maar ik kan maar vaag uitleggen waarom. En de tweede durf ik niet eens te gokken. Dit is echt een missie kansloos π¬
LilyMilie Trees ik zit een beetje met misschien is zwart dominant over wit. Hoeveel witte staan er voor een zwarte.. ik hoor mijn brein kraken, het is al 10 jaar niet gebruikt haha
LilyMilie [verwijderd] mag dat? Len en papier? Ik heb die regels helemaal niet gelezen joh (adhdβer π )
[verwijderd] LilyMilie dat mocht toen bij het uwv ook dus ik vond van wel. Maar het is niet aan te raden, want dan red je het dus niet. π
Soturi Soturi Van 1 naar 2. Geen witte meer, dus de zwaartekracht trekt zwart naar beneden. Twee wit staat gelijk aan 1 zwart. Dus dan heb je ineens een extra zwarte. Die is op de andere zwarte gezet
Trees Soturi mijn vage uitleg klopt niet. Stipjes die verdwijnen worden vervangen door vierkantjes aan de gespiegelde zijde. En vice versa, maar dat klopt voor geen meter.
[verwijderd] Soturi wat was jouw score ook al weer? Dan heb ik een indicatie van de mijne, maximaal de helft daarvan π€£π
Trees Soturi volgens mij is jouw redenatie met zwart is dominant helemaal niet gek, want dat is wel zo bij alle opgaven. Alle vierkantjes die gespiegeld zijn verdwijnen (deze kun je wegstrepen van elkaar) en dan blijven de niet gespiegelde vierkantjes over en zwart is dominant en dat is antwoord c.
Soturi [verwijderd] Nou, niet zo negatief hoor! Mijn hoofd verzint van alles, maar het is allemaal bullshit tot nu toe. Misschien is jouw gedachtegang veel logischer, maar heb je het zelf niet door.