Diazz Schuurpapier Hahahahaπ @[verwijderd] en ik gaan ook trouwen mochten we ooit weer vrijgezel zijn ππ
[verwijderd] Schuurpapier ππππ maar waren we niet de jonge knappe sexy versie van die 2? Diazz Dat is toch een feestje wij samen in 1 huishouden π₯³πβ€
Schuurpapier [verwijderd] Uiteraard!! Hot and stunning zoals jullie er ook echt uitzien! π Jij had wel een roze schort en roze plumeau & @Diazz was wat stoerder π€£
Diazz Schuurpapier En ondertussen lig ik heel stoer op de bank te creperen van de nekpijn, en zit me te ergeren aan de vingers op mijn raam. Oh wat haat ik die vingers...π
[verwijderd] Diazz echt bestel de doekjes van cleaning academy. Nat maken uitwringen, langs de vingers en je raam is weer streeploos netjes! En het kost geen energie! Mijn dochter van 3 roept al tegen haar broer als hij met zijn vingers aan het raam komt "broer niet doen dat vind mama niet leuk" ππ€£
Diazz [verwijderd] Die heb ik! Je bedoelt die blauwe toch? Ik vind ze helemaal top, tot de zon op de ramen staatπ
[verwijderd] Diazz ik heb ze in alle kleuren van de regenboog, het zijn niet die met een grove vezel maar juist een heel glad doekje. Ik doe er zelfs de ramen mee als de zon erop staat, dat lukt me met spons en trekker niet eens.
Diazz [verwijderd] Ik zal je wel ff een foto appen van de doekjes die ik heb. Misschien heb ik de verkeerde.