Met een vraagteken want ik weet het niet zeker.
Ik ben 2 jaar geleden geswitcht van baan omdat ik de werkstress en het slechte loon beu was (mediasector). In volle lockdown ingewerkt dus dat was al niet goed, maar het ging.
1,5 jaar later werd mijn manager ontslagen. Zij had me binnengehaald omdat ze de digitale versnelling met focus op content marketing wilde maken. Toen ze wegviel werd het mij duidelijk dat ze echt de enige was die er zo over dacht. De rest van het management is helemaal niet mee met het digitale verhaal en kijkt er alleen naar in de vorm van Market places ('laten we eens iets op Amazon gaan doen'). Voor mijn inbreng is eigenlijk geen plaats en ik heb de indruk dat ze mijn sterktes niet echt zien.
Laatst bekeek ik mijn cv en kwam tot de conclusie dat ik in 2 jaar niets heb bijgeleerd... en laat dat nou zijn waar ik het meeste energie uit haal.
Er ligt een nieuwe functie op me te wachten maar zelfs dat doet me geen hoop hebben, omdat het in hetzelfde bedrijf is en ik diegene ben die de functie moet vormgeven en opbouwen. Aan de andere kant is weinig werkdruk met een gezin ook fijn en de voorwaarden zijn echt goed. Beetje gouden kooi dus... wat zouden jullie doen?