Toch6 Ja, dan kan ik me voorstellen dat ik in jouw ogen een museumstuk ben π π€£ Ik ben de 40 al ruim gepasseerd.
Zonder gekheid, veel van de hedendaagse techniek is echt van de laatste 25 jaar of korter. Sommige dingen bestaan al wel wat langer, een cd speler bijv, die bestaat denk ik nu al zo'n 30 jaar, maar dat was destijds nog zo onbetaalbaar dat de meeste gezinnen in die beginjaren nog alles met cassettebandjes en lp's deden. Ik meen dat de eerste cd spelers rond de 1500 gulden lag, dat was toen echt nog ruim een maandloon. Maar de techniek heeft in die 30 jaar echt enΓ³rme sprongen gemaakt. Maar ach, je wist gewoon niet beter toen hoor. Je moest nu eenmaal opstaan als je een andere televisiezender wilde zien, waar overigens nauwelijks wat op was. Een afstandsbediening was er heel lang niet, ik weet wel dat we voor het eerst een kregen met AB, dat was echt heel bijzonder π
Ik was als kind helemaal happy dat er op woensdagmiddag 2 uur kinderfilms op waren, meer was er volgens mij niet. Kinderen keken dus ook vaak volwassen programma's mee als cabaret en zeg eens AAAA of op vrijdagavond de honeymoonshow, hahaha. Zijn echt geen programma's die mijn kinderen nu leuk zouden vinden.
Zo is dat ook met de medische wereld. Als ik zie wat er nu kan ten op zichte van 30 jaar terug is het echt onvoorstelbaar!!