Jessie80 ik snap dat dat is wat je wilt, maar hoe hoopvol ben je dat het gaat gebeuren?
Niet zo erg hoopvol. Maar volgens mij is het algemeen bekend hier dat ik denk dat alles vanaf nu bergafwaarts gaat en dat de beschaving binnenkort ophoudt te bestaan. De afgelopen jaren heeft de wereld me nog niet bepaald van een tegendeel kunnen overtuigen.
Jessie80 Maar 160+ gebieden op deze postzegel met ruim 17 miljoen mensen? Mwah...
Ik denk dus van wel, vanwege de volksgezondheid. Maar het klopt natuurlijk dat niet alleen boeren daar invloed op hebben, grote bedrijven enzovoorts zullen ook aan de bak moeten.
Jessie80 Dus heel dubbel gevoel hier en waarschijnlijk beter als ik me hier verder niet meer laat zien.
Ik hoop dus juist van wel omdat het anders lekker makkelijk is op zo'n forum, onszelf gaan wentelen in ons gelijk zonder dat we informatie krijgen om het vanuit een andere kant te bekijken 😉 Als wij het er hier al niet normaal over kunnen hebben, hoe kunnen we dan nog hopen dat de overheid en de boeren het wel kunnen?
Jessie80 van gras kun je geen mensen in leven houden zonder tussenkomst van een koe, schaap of geit,
Ik wist dit bijvoorbeeld niet. Mijn voortuin groeit totaal dicht met gras zonder dat ik er ook maar iets voor doe, dus dat is mijn referentiekader 😉