[verwijderd] Schuurpapier oooooh 🤩! Die hadden ze niet bij Ziengs. Dat model is iets smaller idd. Althans bij de meiden, die hadden vorig jaar eerst hetzelfde model als S. nu en voor de 2e ronde kregen ze het ‘teenslipper’ model. Deze zijn superleuk al denk ik dat dat tussen de teen nog niks is voor S. hoor, wellicht volgend jaar.
Schuurpapier [verwijderd] Ik heb ze besteld nu bij Nelson, in deze kleur en antraciet. In 2 maten 😆 25% korting is leuk!! Ga eens kijken of het past en of ie er überhaupt op wil lopen. S. iig niet op die leeftijd whaha!
[verwijderd] Schuurpapier haha ja ik ben er vroeg bij hoor. Maar ze hadden korting en ik had nog een kortingsbon die ik moest inleveren anders was die niet meer geldig. Nu 3 paar kipling sandalen voor minder dan €100. Op de groei dus gaat wel goed komen. Vorig jaar moesten ze door het mooie weer zelfs een 2e paar, sneakers hebben ze toen bijna niet op gelopen.
[verwijderd] Schuurpapier haha ben benieuwd! Ze zijn wel heel gaaf. Sowieso wennen die sandalen. S. had ik ze aangedaan en de winkel en toen ging hij op de kop staan en zei ‘nee uit’ 🤣. Hij vond t allemaal niks hoor, overduidelijk een man ... haat aan shoppen 🙈. Nou is het mijn hobby ook niet (doe bijna alles online), dus hij is dubbelop anti denk ik 😅.
Schuurpapier Bovenste voor dochter, onderste voor zoon. Eens kijken of er wat bij zit 🙂 Nog wat vroeg voor sandalen, maar heb ze met 25% korting besteld bij Nelson en dat scheelt me genoeg!
Fantykoekie Gisteren gekocht bij next en zal vandaag binnenkomen. Next direct vind ik eigenlijk de leukste winkel voor de gewone broeken.
smax Fantykoekie Het is super fijn! Sturdy is de grote broer van Feetje. Misschien zegt je dat wat? Sturdy gaat vanaf mt 92
Fantykoekie smax nee dat merk ken ik ook niet. Ik koop vooral next, name it, esprit, Billy & Lilly, someone kids,... Maar denk dat ik dit merk ook een kans ga geven. 😁
Youtan Pietje1987 leuke dingen bij de HEMA zeg, heb gelijk even op de site gekeken. Morgen even naar de HEMA 😁
[verwijderd] Schuurpapier Ja, we hebben net geprobeerd en het ging goed. Hopelijk van de zomer ook nog.
Schuurpapier [verwijderd] Oh super! Heb nu sandaaltjes van Develab gekocht. Heel fijn voetbed en supersoepele zool! Maarja, dan het volgende issue: 23 past voor nu goed, maar past het heel de zomer? En 24 is nu nog flink te groot, maar misschien als het sandalentijd wordt goed, en sowieso de hele zomer 😅