[verwijderd] smax die tuinbroek (5e plaatje) is echt heel cute! (Zal denk ik ook wel heel erg aan het meisje liggen, haha) ๐
[verwijderd] [verwijderd] jaaaa leuk is die hรจ! Ik ben dol op tuinbroekjes, vorige zomer had ik voor beide meiden ook zoโn soort broekje, maar een is nu te klein dus voor de oudste nu deze besteld.
Lovely83 Ik ben vanochtend met oudste dochter wezen shoppen! Zo leuk om te zien dat ze haar eigen stijl heeft.
Schuurpapier @[verwijderd] Zo fijn hรจ, die Kiplings! Wilde ze voor N. ook hebben, maar dan cognac. Maar hij heeft te smalle voeten... voor nu iig, geen idee of ie ze dan zal passen.
Ffion Schuurpapier Mijn zoon wordt al 8 deze zomer, maar heeft helaas nog steeds van die smalle pootjes, waardoor Kiplings oid echt niet passen helaas. Ik ben bang dat ik deze zomer toch aan de Tevaโs moet voor hem zodat hij ook gewoon fijn op sandalen kan rondlopen (ik vind Tevaโs echt heel lelijk...).
[verwijderd] Schuurpapier ik ben bij Ziengs geweest ze hadden daar vrijdag ook korting ๐๐ป. Zag meer leuke hoor. S. heeft ook nog Falcotto sandalen aan gehad die vielen wat smaller en Develab schijnt ook smaller te vallen. De meiden hadden ze vorig jaar ook heb gewoon weer dezelfde gekocht, prima sandalen inderdaad. Model wat de meiden hebben valt ook smaller maar dat is er niet in een variant voor heel kleine voetjes.
Elise75 Even een vraagje als we het toch over sandalen hebben. Bij mijn dochter gaan haar voeten stuk zodra ze geen sokken aanheeft. Wie heeft er tips?
Schuurpapier Elise75 Met sokken inlopen. Hier krijgt ze ook altijd blaren in het begin. Dan laat ik die blaar helen, dus ff een paar dagen geen sandalen. Daarna gaat het goed en leeft ze op die dingen!
Schuurpapier [verwijderd] Die roze bedoel je? Die heb ik ook in maat 22/23 gezien hoor, dat model! Sara had afgelopen jaren Gioseppo sandalen, ook fijn! Tegen de tijd dat het mooi weer wordt maar eens ff passen ๐
[verwijderd] Schuurpapier haha ja ik ben er vroeg bij hoor. Maar ze hadden korting en ik had nog een kortingsbon die ik moest inleveren anders was die niet meer geldig. Nu 3 paar kipling sandalen voor minder dan โฌ100. Op de groei dus gaat wel goed komen. Vorig jaar moesten ze door het mooie weer zelfs een 2e paar, sneakers hebben ze toen bijna niet op gelopen.