[verwijderd] 1986Lynn Nee dat heb ik destijds allemaal weg gegeven aan zoontjes van vriendinnen. Van dochter heb ik nu alleen kleding uitgeleend met het idee dat ik zelf misschien nog wat kon verdienen aan het eind van de rit op een rommelmartkt. Dat ga ik a.s. zondag proberen met meisjeskleding vanaf maat 44 tm 92/98. En jongskleding maat 140 tm 158.
1986Lynn [verwijderd] Dat heb je helemaal goed π kun je er weer nieuwe kleertjes van kopen. is dat speciaal voor kleding of staan er allerlei kraampjes?
[verwijderd] 1986Lynn ben echt benieuwd of het een beetje loopt. in mijn omgeving koopt niemand 2e hands kleding dus weet niet wat ik ervan moet verwachten. Aan de andere kant komen mensen niet voor niets naar een vlooienmarkt toe. Er zijn totaal 750 stallen dus ik verwacht wel wat drukte. Het is niet speciaal voor kleding, eigenlijk mag alles wat niet nieuw is daar verkocht worden. Mocht ieamand in de regio Amsterdam interesse hebben? Zondag 16 februari, IJhallen Amsterdam. Als je langskomt trakteer ik op een koekje! πKoop je ook wat mag je er een koptje koffie/thee of na 12.00 een wijntje bij ππ±π
1986Lynn [verwijderd] Laat je weten hoe het gegaan is. Ik hoor vaak dat het handig is om kleding op te hangen of in doorzichtige bakken per maat. Hoe ga je het presenteren? Ik zou misschien prijzen van 2 (leggings, shirtjes) 3 (jurkjes) en 4 euro (vestjes, jasjes) hanteren
Bubblicious [verwijderd] leuk! Ik zou heel graag willen komen kijken. Maar dat gaat alleen met 2 kleine kinderen niet lukken helaas. Anders zal ik vast en zeker kleding bij je gekocht hebbenπ
[verwijderd] Born2bme 92 best wel heel erg veel! Zeker wel 15 jurkjes en dan nog rokjes, shirtjes, shorts enz.
[verwijderd] 1986Lynn ik was van plan de eye cathers op te hangen aan hangers aan een lat boven de stal. De rest op rij naast elkaar qua maat en dan achter elkaar stapels qua soort, rokken, shirts, broeken, jurken, pyama's, rompers enz.
[verwijderd] Born2bme ik zal dinsdag kijken of ik makkelijk bij die doos kan van de 92 maat en fotos voor je kan maken.
[verwijderd] Born2bme het is niet te doen het is teveel ik heb drie dozen open gehad en dat was allemaal klein spul. Ik kan wel zondag tijdens het uitpakken oo de rommelmarkt en foto's maken en naar je whatsappen. Dan hou ik wel appart wat jij leuk vind.
[verwijderd] Wishfulthinking Deze vind ik echt super leuk! Maar ik ben dan ook dol op B nosy. Ik heb in de sale ook flink wat jurkjes voor volgend jaar ingeslagen. Waar heb je deze gekocht?
Wishfulthinking [verwijderd] online maar bij de meeste shops helaas al uitverkocht Ik heb deze bij jayno besteld
Jootje [verwijderd] Heb jij een Harry Pottergek in huis? Ik heb bij de Makro dat laatste boek in folie voor 3 Euro nog wat gekocht. Ligt in andere winkels in het schap voor 25 Euro. Meteen twee gekocht, eentje als leuk cadeautje voor een Harry Potterfan. Lekker goedkoop uit. Ze lagen er dit weekend nog.
[verwijderd] Jootje allemaal HP-gekken hier! Helaas geen makro-pas, want dat is de enige die dochter nog moet. Maar ze is pas in boek 3, dus tegen die tijd is ze al weer jarig π
[verwijderd] Wij gaan bijna op vakantie, dus mocht van mijzelf een paar dingen kopen. Weet nog niet of ik alles houd.